Ticketmaster Experience gir arrangører mulighet til å selge mat og drikke gjennom sin egen App. La publikum velge fra menyen – bestille – betale online og hente når de selv ønsker. Forhåndssalg av mat og drikke reduserer kø, øker inntekter og gir publikum en bedre opplevelse.
Related News
-
03 Apr 2024Hva sier publikum om billettkjøp i 2024?
Det å oppleve magien av live-arrangementer er en uforglemmelig følelse, så det er kanskje ikke så rart at så mange som 77% planlegger å bruke like mye eller mer penger på billettkjøp i år som i fjor. Med hjelp fra Kantar har vi spurt publikum om hva de tenker om billettkjøp i 2024. Når kjøper […]
-
15 Mar 2024Ticketmaster er igjen på topp i årlig bransjeundersøkelse
Hvert år gjennomfører vi sammen med Kantar en bransjeundersøkelse som representerer live-publikummet og deres tanker om billettleverandører. Nå er årets undersøkelse klar, og Ticketmaster topper igjen listen med over 95% merkevarekjennskap! Vi er også billettleverandøren som live-publikummet tenker på først (“top of mind”), har den største andel av lommeboka “share of wallet”, og er den […]
-
11 Mar 2024Gi en donasjon og støtt Kreftforeningens innsamlingsaksjon
Ticketmaster har siden 2019 vært stolt partner med Kreftforeningen, og har nå bidratt med over 2.5 million kroner gjennom donasjoner og andre tiltak. Kreftforeningens årlige innsamlingsaksjon er en felles stor dugnad i kampen mot kreft og Norges nest største innsamlingsaksjon. Ingen går gjennom livet uten å bli berørt av kreft. I mars hvert år går tusenvis av […]